Deklaracja dostępności
Urząd Miasta i Gminy Gąbin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miasta i Gminy Gąbin: www.gabin.pl
Dane teleadresowe jednostki:
Urząd Miasta i Gminy Gąbin
Telefon: (24) 267 41 50
Fax: (024) 277 12 56
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres korespondencyjny: 09-530 Gąbin, ul. Stary Rynek 16
Strona internetowa www.gabin.pl jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.gabin.pl
Urząd Miasta i Gminy w Gąbinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Gąbin Miasto i Gmina - Oficjalny serwis internetowy.
- Data publikacji strony internetowej: 2015 rok
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: luty 2024 rok
Status zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niespełnione wymagania
- występują trudności przy użytkowaniu czytników (tytuły nieskoordynowane
z nagłówkami), brak tekstów alternatywnych do obrazów.
Powody braku spełniania wymagań
- Artykuły lub załączniki publikowane przed obowiązywaniem stosownych przepisów.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
- Poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-27.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Dokumentu zawierającego wynik przeglądu, badania lub audytu dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej - https://validator.utilitia.pl/new_report_general/65fd7a12bd1983059b00001e/
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-27.
Skróty klawiaturowe
- Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dominika Lurie-Gapińska, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 242674164. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Urząd Miasta i Gminy Gąbin
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin
Parking
- Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy
2 miejsca przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą. - Parking jest bezpłatny.
- Parking znajduje się na starówce, po lewej stronie od wejścia do budynku urzędu
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj
o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu. - Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
- Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
- Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 108 centymetrów.
- Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
Przestrzeń za wejściem
- Informacja dotykowa o rozmieszczeniu pomieszczeń znajduje się po wejściu do budynku urzędu z prawej strony za pokojem nr 8 (plan tyflograficzny parteru). Plan tyflograficzny pierwszego piętra znajduje się z lewej strony na ścianie zaraz po wejściu po schodach na piętro.
- Punkt obsługi znajduje się w pokoju nr 1
Łazienka
- Parter po wejściu do urzędu, należy kierować się na wprost na koniec budynku.
- Drzwi otwierają się na zewnątrz.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 100 centymetrów.
- Pochwyty są po obu stronach ustępu.
Aplikacje mobilne
brak
Dodatkowe informacje
Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://bip.gabin.pl/deklaracja-dostepnosci-cyfrowej-dla-strony-podmiotowej-biuletynu-informacji-publicznej
Dane teleadresowe
Urząd Miasta i Gminy Gąbin
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin
Adres skrytki odbiorczej Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie:
/umiggabin/skrytka
NIP Urzędu Miasta i Gminy Gąbin: 774 10 15 263
NIP Miasta i Gminy Gąbin: 774 32 11 258
REGON Urzędu Miasta i Gminy Gąbin: 000528439
REGON Gminy Gąbin: 611015425
Konto bankowe:
PKO BP II o/Płock
93 1020 3974 0000 5602 0006 6233
Czas pracy:
poniedziałek 7:30 - 15:30
wtorek 7:30 - 15:30
środa 9:00 - 17:00
czwartek 7:30 - 15:30
piątek 7:30 - 15:30
Czas pracy kasy:
poniedziałek 7:30 - 14:30
wtorek 7:30 - 14:30
środa 9:00 - 17:00 przerwa 14:20-15:00
czwartek 7:30 - 14:30
piątek 7:30 - 14:30
Telefony i adresy e-mail
tel. 24 267-41-50 Sekretariat, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax. 24 277 12 56
tel. 24 267-41-69 Biuro podawcze,
tel. 24 267-41-52 Sekretarz Gminy
tel. 24 267-41-53 Skarbnik Gminy,
tel. 24 267-41-54 Referat finansowy
tel. 24 267-41-55 Kasa
tel. 24 267-41-56 Kierownik Ref. Finansowego,
tel. 24 267-41-57 Księgowość
tel. 24 267-41-58 Podatki pokój nr 8
tel. 24 267-41-59 Podatki pokój nr 8
tel. 24 267-41-60 Ewidencja Działalności Gospodarczej i obsługa Rady,
tel. 24 267-41-61 Kier. Ref. Gospodarki Komunalnej,
tel. 24 267-41-62 Ref. Gospodarki Komunalnej
tel. 24 267-41-63 Ref. d/s dróg i mostów
tel. 24 267-41-64 Zamówienia publiczne,
tel. 24 267-41-65 Ochrona środowiska
tel. 24 267-41-60 Przewodniczący Rady Miasta i Gminy Gąbin
tel. 24 267-41-67 USC
tel. 24 267-41-75 Ewidencja Ludności,
tel. 24 267-41-70 Promocja gminy,
tel. 24 267-41-72 Ewidencja Gruntów
tel. 24 267-41-74 Współpraca z NGO
Dokumenty do pobrania
Pliki do pobrania znajdują się na stronie BIP Urzędu
link: www.bip.gabin.pl
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin 24 267-41-50 24 277-12-56 urzad-sekretariat@gabin.pl
poniedziałek-wtorek-czwartek-piątek 7:30-15:30, środy od 9:00 do godziny 17:00