Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin

20-10-2021 Projekty Odsłony: 998
Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin

Miasto i Gmina Gąbin realizuje projekt pn: "Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin" dofinansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji, w kwocie 30.000,00 zł w ramach ogólnopolskiego Programu Priorytetowego pn.: "Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie województwa mazowieckiego”.

Cel programu

Termin realizacji zadania:

od 07.09.2021 r. do 14.10.2021 r.  

Zakres czynności obejmował:

- Odbiór pokryć dachowych  (płyt falistych azbestowo – cementowych) zgłoszonych do programu pn.: "Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie miasta i gminy Gąbin” z budynków na  terenie miasta i gminy Gąbin

- Transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia

-Zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest,

Efekt ekologiczny: 

Ilość odpadów azbestowych odebranych i unieszkodliwionych 88,510 Mg

Koszt całkowity zadania:  35 403,97  zł

usuwanie i unieszkodliwianie azbestu gabin 1200pix