Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin - 2020
Cel programu
- wyeliminowanie z terenu miasta i gminy Gąbin wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem "Usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Gąbin
na lata 2008 – 2032”
- wyeliminowanie negatywnych skutków zdrowotnych oddziaływania azbestu
na mieszkańców
Termin realizacji zadania: od 28.08.2020 r. do 01.10.2020 r.
Zakres czynności obejmował:
- Odbiór pokryć dachowych (płyt falistych azbestowo – cementowych ) zgłoszonych do programu ,,Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie miasta i gminy Gąbin” z budynków na terenie miasta i gminy Gąbin
- Transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia
- Zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest,
Efekt ekologiczny:
Ilość odpadów azbestowych odebranych i unieszkodliwionych 60,00 Mg
Koszt całkowity zadania: 21 384,00 zł
dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji w kwocie 21 384,00 zł
Zadanie pn: "Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin” dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie,
w formie dotacji, w kwocie 21.384,00 zł w ramach ogólnopolskiego Programu priorytetowego pn.: "Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających
azbest na terenie województwa mazowieckiego”