Praca w UMIG w Gąbinie - nabór RADCA PRAWNY

06-07-2018 Komunikaty Drukuj E-mail Odsłony: 1301
Praca w UMIG w Gąbinie - nabór RADCA PRAWNY

Burmistrz  Miasta  i  Gminy   Gąbin ogłasza  nabór na wolne stanowisko urzędnicze Radca  Prawny  w  Urzędzie  Miasta  i  Gminy w  Gąbinie.

Wymiar czasu pracy  ½ etatu.

Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

Wymagania  niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek prawo;
  3. wpis na listę radców prawnych;
  4. minimum 3 –letnie doświadczenie w czynnym wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  8. nieposzlakowana opinia;
  9. znajomość przepisów prawa cywilnego, materialnego, postępowania administracyjnego i cywilnego oraz innych przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego m.in. ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa, o pracownikach samorządowych, o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych.
  10. co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku radcy prawnego  w samorządach.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność analitycznego myślenia i negocjacji;
  2. komunikatywność, kreatywność, komunikacja werbalna i pisemna, umiejętność pracy w zespole;

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, m.in.

  1. zapewnienie obsługi prawnej Rady Miasta i Gminy, Skarbnika Miasta i Gminy, Sekretarza Gminy, komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych nie posiadających własnej obsługi prawnej;
  2. opracowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawnych organów samorządu Miasta i Gminy (uchwał zarządzeń, decyzji), zawieranych umów i porozumień, sporządzanie opinii prawnych w sprawach kierowanych przez pracowników  Urzędu, weryfikowanie dokumentacji tworzonej w ramach postępowania administracyjnego, programów pomocowych, w sferze zamówień publicznych itp.;
  3. reprezentowanie interesów Miasta i Gminy w ramach udzielonych pełnomocnictw przez Burmistrza Miasta i Gminy przed sądami i innymi organami i instytucjami, zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów wynikających z zastępstwa procesowego;
  4. przygotowywanie stosownych dokumentów   do sądów  w sprawach, których Miasto jest stroną;
  5. zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji przenoszących się na organizację pracy Radcy prawnego mającej na celu usprawnienia obiegu dokumentów i rozpatrywania spraw dla poprawnego wykonywania zadań przez Urząd czy jednostki organizacyjne podległe Miastu, korzystające z pomocy prawnej Urzędu Miasta i Gminy.

Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca siedząca, przy komputerze, w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie i poza nim; miejsce pracy znajduje się na piętrze, w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych; bezpieczne warunki pracy na stanowisku:
  2. stanowisko związane z przemieszczaniem się w budynku i poza nim; budynki Urzędu nie są wyposażone w windy.
  3. Czas pracy Radcy prawnego w lokalu Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie minimum 8 godzin tygodniowo.

VI Wymagane dokumenty

  1. CV;
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2009 r. Nr 115, poz. 971);
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  5. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe               ( np. certyfikaty, zaświadczenia);
  6. kopię wpisu na listę radców prawnych;
  7. kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 – letnie doświadczenie w czynnym wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Radcy prawnego ( kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zostanie skierowany na badania wstępne);
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw  publicznych;
  10. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru;
  12. w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niesprawność;

Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Radcy prawnego w Urzędzie Miasta i Gminy w Gąbinie”, do dnia 20.07.2018r. do godz. 12:00, w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie ul. Stary Rynek 16 p. nr 100;|
aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data i godzina wpływu do Urzędu)

 

Dodatkowe informacje:

  1. brak podpisu na oświadczeniach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;
  2. kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności;
  3. lista osób które spełniły wymagania formalne, informacje o dalszym postępowaniu kwalifikacyjnym oraz wyniki naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Gąbin, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie;

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin 24 267-41-50 24 277-12-56 urzad-sekretariat@gabin.pl

poniedziałek-wtorek-czwartek-piątek 7:30-15:30, środy od 9:00 do godziny 17:00

Formularz kontaktowy

Polecamy

  • Biuletyn Informacji Publicznej - Miasto i Gmina Gąbin
  • Mazowsze - serce Polski
  • Związek Powiatów Polskich
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
  • Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • OPTIS - Piotr Kunikowski
  • stow aktywni razem 245x100pix
  • Klub Sportowy Unia Czermno
  • Związek Gmin Regionu Płockiego
  • blekitni gabin 2
  • e-budownictwo - GUNB

Facebook miasta i gminy Gąbin