Praca w UMIG w Gąbinie - nabór RADCA PRAWNY
Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Radca Prawny w Urzędzie Miasta i Gminy w Gąbinie.
Wymiar czasu pracy ½ etatu.
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek prawo;
- wpis na listę radców prawnych;
- minimum 3 –letnie doświadczenie w czynnym wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów prawa cywilnego, materialnego, postępowania administracyjnego i cywilnego oraz innych przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego m.in. ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa, o pracownikach samorządowych, o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych.
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku radcy prawnego w samorządach.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność analitycznego myślenia i negocjacji;
- komunikatywność, kreatywność, komunikacja werbalna i pisemna, umiejętność pracy w zespole;
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, m.in.
- zapewnienie obsługi prawnej Rady Miasta i Gminy, Skarbnika Miasta i Gminy, Sekretarza Gminy, komórek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych nie posiadających własnej obsługi prawnej;
- opracowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów prawnych organów samorządu Miasta i Gminy (uchwał zarządzeń, decyzji), zawieranych umów i porozumień, sporządzanie opinii prawnych w sprawach kierowanych przez pracowników Urzędu, weryfikowanie dokumentacji tworzonej w ramach postępowania administracyjnego, programów pomocowych, w sferze zamówień publicznych itp.;
- reprezentowanie interesów Miasta i Gminy w ramach udzielonych pełnomocnictw przez Burmistrza Miasta i Gminy przed sądami i innymi organami i instytucjami, zapewnienie poprawnego obiegu dokumentów wynikających z zastępstwa procesowego;
- przygotowywanie stosownych dokumentów do sądów w sprawach, których Miasto jest stroną;
- zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji przenoszących się na organizację pracy Radcy prawnego mającej na celu usprawnienia obiegu dokumentów i rozpatrywania spraw dla poprawnego wykonywania zadań przez Urząd czy jednostki organizacyjne podległe Miastu, korzystające z pomocy prawnej Urzędu Miasta i Gminy.
Warunki pracy na stanowisku:
- praca siedząca, przy komputerze, w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie i poza nim; miejsce pracy znajduje się na piętrze, w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych; bezpieczne warunki pracy na stanowisku:
- stanowisko związane z przemieszczaniem się w budynku i poza nim; budynki Urzędu nie są wyposażone w windy.
- Czas pracy Radcy prawnego w lokalu Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie minimum 8 godzin tygodniowo.
VI Wymagane dokumenty
- CV;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2009 r. Nr 115, poz. 971);
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe ( np. certyfikaty, zaświadczenia);
- kopię wpisu na listę radców prawnych;
- kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 – letnie doświadczenie w czynnym wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Radcy prawnego ( kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zostanie skierowany na badania wstępne);
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru;
- w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niesprawność;
Dokumenty należy złożyć osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Radcy prawnego w Urzędzie Miasta i Gminy w Gąbinie”, do dnia 20.07.2018r. do godz. 12:00, w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie ul. Stary Rynek 16 p. nr 100;|
aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data i godzina wpływu do Urzędu)
Dodatkowe informacje:
- brak podpisu na oświadczeniach będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;
- kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności;
- lista osób które spełniły wymagania formalne, informacje o dalszym postępowaniu kwalifikacyjnym oraz wyniki naboru zostaną ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Gąbin, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Gąbinie;
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin 24 267-41-50 24 277-12-56 urzad-sekretariat@gabin.pl
poniedziałek-wtorek-czwartek-piątek 7:30-15:30, środy od 9:00 do godziny 17:00