Badanie realizowane jest w ramach projektu „Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów w Urzędzie Miasta i Gminy Gąbin”.
Badanie skierowane jest do wszystkich osób, które w ostatnim czasie korzystały z usług Urzędu Miasta i Gminy Gąbin.
Celem badania jest ocena funkcjonowania urzędu, poznanie mocnych i słabych stron obsługi klienta oraz pozyskanie informacji o zmianach, jakie powinny być wprowadzone w celu poprawy jakości usług. Wyniki badań posłużą do opracowania nowoczesnych standardów obsługi klientów urzędu zgodnie z ich oczekiwaniami i potrzebami.
Badanie realizowane jest w ramach projektu „Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów w Urzędzie Miasta i Gminy Gąbin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014-2020.
W badaniu można wziąć udział poprzez wypełnienie ankiety papierowej dostępnej w Urzędzie Miasta i Gminy Gąbin lub poprzez wypełnienie ankiety on-line dostępnej na stronie www.gabin.pl
W celu wypełnienia ankiety on-line proszę kliknąć na poniższy link
http://bit.ly/ankietagąbin
Badanie będzie realizowane w dniach 23 kwietnia – 31 maja 2018r.
Badanie jest w pełni anonimowe, a wyniki przedstawione będą jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.
Bardzo zależy nam na poznaniu Państwa opinii
Za przygotowanie i koordynację oraz realizację badania odpowiedzialna jest firma Synergia Badania Analizy Doradztwo. W razie jakichkolwiek pytań w zakresie badania lub treści ankiety bardzo prosimy o kontakt z koordynatorem badania: Violetta Rutkowska Tel: 505 028 046 e-mail: