Badanie satysfakcji klientów Urzędu Miasta i Gminy Gąbin

08-06-2017 Komunikaty Drukuj E-mail Odsłony: 1787
Badanie satysfakcji klientów Urzędu Miasta i Gminy Gąbin

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji klientów Urzędu Miasta i Gminy Gąbin.

Badanie skierowane jest do wszystkich osób, które w ostatnim okresie korzystały z usług Urzędu Miasta i Gminy Gąbin. Celem badania jest ocena funkcjonowania urzędu, poznanie mocnych i słabych stron obsługi klienta oraz pozyskanie informacji o zmianach, jakie powinny być wprowadzone w celu poprawy jakości usług.

Badanie realizowane jest w ramach projektu „Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów w Urzędzie Miasta i Gminy Gąbin”.

Badanie jest w pełni anonimowe, a wyniki przedstawione będą jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Bardzo zależy nam na poznaniu Państwa opinii.

Link do ankiety http://bit.ly/ankietagabin

ankieta satysfakcja 600pix

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin 24 267-41-50 24 277-12-56 urzad-sekretariat@gabin.pl

poniedziałek-wtorek-czwartek-piątek 7:30-15:30, środy od 9:00 do godziny 17:00

Formularz kontaktowy

Polecamy

  • Biuletyn Informacji Publicznej - Miasto i Gmina Gąbin
  • Mazowsze - serce Polski
  • Związek Powiatów Polskich
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
  • Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
  • OPTIS - Piotr Kunikowski
  • stow aktywni razem 245x100pix
  • Klub Sportowy Unia Czermno
  • Związek Gmin Regionu Płockiego
  • blekitni gabin 2
  • e-budownictwo - GUNB

Facebook miasta i gminy Gąbin