ZAPROSZENIE
NA WYDARZENIE INFORMACYJNO-PROMOCYJNE
dotyczące projektu: „Zakup Ciężkiego Samochodu Ratowniczo-Gaśniczego wraz ze sprzętem dla OSP w Gąbinie” realizowanego w ramach Priorytetu II Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza, Działania 2.4. Dostosowanie do zmian klimatu, Typ projektów: Sprzęt i infrastruktura do celów zarządzania klęskami i katastrofami.
Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin wraz z Ochotniczą Strażą Pożarną w Gąbinie
serdecznie zapraszają do udziału w wydarzeniu informacyjno-promocyjnym,
które odbędzie się w dniu 20 września 2024 r. o godzinie 10:00
na placu przy Szkole Podstawowej w Gąbinie, ul. Aleja Jana Pawła II 16 w Gąbinie.
W ramach wydarzenia zostaną przedstawione:
- założenia projektu,
- działania dotyczące konsekwencji zmian klimatu oraz sposoby przeciwdziałania i adaptacji, w tym promowanie właściwych postaw i zachowań, które mogą zmniejszyć wpływ człowieka na klimat oraz przygotowanie na katastrofalne zjawiska pochodzenia naturalnego,
- prezentacja działań nowoczesnego sprzętu, które przedstawią strażacy
z OSP Gąbin.
Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału!
Beneficjent: Miasto i Gmina Gąbin
Tytuł projektu: Zakup Ciężkiego Samochodu Ratowniczo-Gaśniczego wraz ze sprzętem dla OSP w Gąbinie
Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu II Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza, Działania 2.4. Dostosowanie do zmian klimatu, Typ projektów: Sprzęt i infrastruktura do celów zarządzania klęskami i katastrofami.
- Całkowita wartość projektu: 2 115 000,00 zł
- Dofinansowanie z UE: 1 797 750,00 zł
- Wkład własny Samorządu Gąbina: 317 250,00 zł.