Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin
Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin
Burmistrz Miasta i Gminy Gąbin informuje, że samorząd zrealizował zadanie pn: „Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin” dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowisk i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji, w kwocie 19 413, 52 zł w ramach ogólnopolskiego "Programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie województwa mazowieckiego".
Cel programu
- wyeliminowanie z terenu Miasta i Gminy Gąbin wyrobów zawierających azbest zgodnie z Programem ,, Usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gąbin na lata 2008 – 2032 ”
- wyeliminowanie negatywnych skutków zdrowotnych oddziaływania azbestu
na mieszkańców
Termin realizacji zadania : od 17.10.2019 r. do 15.11.2019r.
Zakres czynności obejmował:
- Odbiór pokryć dachowych (płyt falistych azbestowo – cementowych ) zgłoszonych do programu ,, Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Gąbin
- Transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia
- Zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest,
Efekt ekologiczny: Ilość odpadów azbestowych odebranych i unieszkodliwionych 58, 936 Mg
Koszt całkowity zadania: 19.413, 52 zł
opracowanie: M. Strześniewska
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin 24 267-41-50 24 277-12-56 urzad-sekretariat@gabin.pl
poniedziałek-wtorek-czwartek-piątek 7:30-15:30, środy od 9:00 do godziny 17:00