W piątek 26 maja 2017 roku odbędzie się coroczny Bieg o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Gąbin. Wydarzenie rozpocznie się od zbiórki i rejestracji uczestników na miejskiej starówce w Gąbinie. Następnie wszyscy biegacze przejdą na ulicę Płocką, gdzie bieg będzie miał swój początek. Start o godzinie 10.00. Meta na Stadionie Miejskim w Gąbinie.
Uczestnicy biegu podzieleni będą według kategorii:
Nr biegu |
Kategoria |
|
I |
dziewczęta -szkoły podstawowe kl .IV-VI |
|
II |
chłopcy -szkoły podstawowe kl.IV-VI |
|
III |
dziewczęta gimnazjum |
|
IV |
chłopcy gimnazjum |
|
V |
OPEN |
- Ogłoszenie wyników przewidziane jest na godzinę 12.00. Wtedy też nastąpi uroczyste wręczenie pucharów oraz rozdanie nagród.
- W zawodach mogą brać udział uczniowie szkół z terenu Miasta i Gminy Gąbin oraz wszyscy chętni do udziału w kategorii OPEN (bez podziału na kategorie wiekowe)
- Udział w biegu mogą brać tylko te osoby, które dokonują rejestracji
- Każdy uczestnik biegu musi posiadać wypisana kartę startu. Karty startu rozdawane będą w dniu zawodów przez nauczycieli (opiekunów) przy stoliku organizatorów. Kartę po przekroczeniu linii mety zawodnik oddaje sędziemu, bieg uważa się za ukończony.
- Od osób niepełnoletnich biorących udział w biegach wymagana jest pisemna zgoda rodzica lub opiekuna na udział w zawodach. Uznaje się, że powyższy wymóg jest spełniony poprzez wpisanie na listę startową zawodnika dokonaną przez nauczyciela lub opiekuna.
- Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb organizatora oraz na wykorzystanie ich wizerunku w celu promocji akcji oraz dokumentowania zawodów.
- Uczestnicy zawodów zobowiązani są do stosowania się do poleceń wydawanych przez służby porządkowe oraz służby kierujące ruchem drogowym.
- Zawodnicy biegną zgodnie z oznaczeniem na trasie oraz wskazaniami służby porządkowej, nie zbaczając z wyznaczonej trasy