Zapraszamy na Dyżury Dobry Start - 5 sierpnia, godz. 9:00 - 13:00
Możesz raz w roku otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dziecka, bez względu na dochód rodziny, jeśli jesteś rodzicem lub opiekunem ucznia:
- w wieku do 20 lat,
- w wieku do 24 lat (w przypadku ucznia z niepełnosprawnością).
Pieniądze otrzymasz na rachunek bankowy, który wskażesz we wniosku.
Świadczenie z programu Dobry Start jest zwolnione z opodatkowania. Nie podlega też egzekucji, więc komornik nie może zająć tych środków.
Aby otrzymać wsparcie, należy złożyć elektronicznie wniosek. Wnioski można składać od 1 lipca do 30 listopada 2021 r.
Po 30 listopada będziesz mógł złożyć wniosek o świadczenie z programu Dobry Start - za pośrednictwem portalu PUE ZUS - tylko w sytuacji, gdy dziecko powyżej 20. roku życia uzyska orzeczenie o niepełnosprawności po 30 listopada.
Na wniosku – oprócz innych danych – musisz podać:
- numer rachunku bankowego, na który chcesz dostać wypłatę świadczenia,
- adres mailowy i numer telefonu, czyli dane które będą potrzebne do kontaktu w sprawie wniosku i ewentualnie do założenia Twojego profilu na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.
Jeśli nie masz rachunku bankowego – musisz go założyć. Możesz skorzystać z opcji założenia bezpłatnego podstawowego rachunku płatniczego.
Wszystkie osoby zainteresowane zapraszamy na Dyżury Dobry Start , który w naszej gminie odbędzie się w dniu: