Wnioski o płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego ARiMR
Przypominamy że wnioski Rolników o przyznanie płatności na rok 2021 do ARiMR składa się w terminie od dnia 15 marca 2021 r.
W imieniu Kierownika Biura Powiatowego ARiMR w Płocku, Pani Bogusławy Lewandowskiej, informujemy, iż zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 5 lutego 2015 r.o płatnościach w ramach systemów wsparcia bezpośredniego (Dz. U. z 2020 r. paz. 1341 ze zm.), zwanej dalej ustawą a płatnościach i art. 42 ust. 3a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. z 2021 r., paz. 182) wniosek o przyznanie płatności, składa się za pomocą formularza udostępnionego na stronie internetowej Agencji.
ZMIANY w stosunku do lat ubiegłych :
- Od roku 2021 nie ma możliwość złożenia wniosku w wersji papierowej czy też złożenia Oświadczenia potwierdzającego brak zmian.
- Od roku 2021 obowiązek wskazania upraw we wniosku dotyczy wszystkich rolników, nawet w przypadku, gdy powierzenia gruntów ornych jest mniejsza niż 10 ha.
Wniosek o przyznanie płatności na rok 2021 składa się w terminie od dnia 15 marca 2021 r.
INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA WNIOSKU O PRZYZNANIE PŁATNOŚCI W APLIKACJI eWniosekPlus - otwórz
MODR Warszawa Oddział Płock - adresy biur terenowych: TUTAJ
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin 24 267-41-50 24 277-12-56 urzad-sekretariat@gabin.pl
poniedziałek-wtorek-czwartek-piątek 7:30-15:30, środy od 9:00 do godziny 17:00